Politika kvality
![]() |
Spokojnosť zákazníkov je základom úspechu našej spoločnosti | |
![]() |
Vytvárať vzájomne korektné partnerské vzťahy so zákazníkmi a dodávateľmi | |
![]() |
Každý problém, na ktorý nás zákazník upozorní, neostane bez odozvy a následného informovania zákazníka o jeho riešení | |
![]() |
Každý problém v kvalite poskytovaných výrobkov riešiť so zákazníkom osobným kontaktom | |
![]() |
Umiestniť výrobky spoločnosti aj na zahraničných trhoch v okolitých štátoch | |
![]() |
Trvale zlepšovať efektívnosť systému manažérstva kvality |
Systém riadenia manažérstva kvality
V rámci trvalého zvyšovania spokojnosti zákazníkov a kvality vyrábaných výrobkov sme zaviedli systém riadenia manažérstva kvality, ktorý bol certifikovaný v októbri 2004 certifikačnou firmou QS-CERT, s.r.o., Zvolen.
Predmetom systému riadenia manažérstva kvality je vývoj, výroba a predaj aróm a potravinárskych aditívnych látok. V procese získavanie certifikátu vedenie spoločnosti prijalo politiku kvality, ktorou sa riadia všetky činnosti.
Veríme, že investície do kvality zohrávajú významnú úlohu pri poskytovaní služieb našim zákazníkom.